Saturday, April 16, 2011

Plan masa cuti 4 bulan nanti...

emmm....kate orang manusia merancang, tapi tuhan yang menentukan, so x salah la aku nak merancang aktiviti2 yang bakal dilaksanakan dengan izin Allah S.W.T.


Macam2 Aktiviti selama 4 bulan bercuti
 Byk tempat aku boleh melancong
 Berapa banyak kilang aku boleh kerja
 Berapa banyak resepi aku boleh cuba
 Berapa banyak duit aku dihabiskan 
 Berapa banyak bisnes aku boleh buat
 Berapa banyak baju boleh dibuat
Berapa banyak masa aku terbuang

tapi kan aku pilih 1 aktiviti nie haa....lau menjadi dengan izinNya. insyaallah tu rezeki namanye...Nanti kalau dah berjaya kerja tu, aku bgtau...kalau berlaku sebaliknya biarlah rahsia....kena ade perancangan siket...raye dah nak dekat, kang adik2  dan anak buah aku mintak duit raye xdelah  aku segan sangat..."cik gira nak duit raye", "mne aci bagi kat anak sedara dia je, kat adik sendiri x bagi pn duit raye"-PERSEDIAAN AKAN DATANG LAA KONON-

No comments:

Post a Comment