Monday, April 11, 2011

Shopping Baju di Internet...

Assalamualaikum dunia....sekarang dunia semakin maju, petik jari je semua boleh dapat. hehe....emm korang percaya ke nak beli barang secara online nie??mesti berhati-hatilah sedikit. 2 hari yang lepas aku mengodek2 blog yang ade menyediakan pembelian secara online. Bukan ape aku just nak cari baju or pakaian muslimah nie je, memang payah nak cari kat kedai2 tu haa....cari2 punya cari jumpe satu blog nie http://adorabledress.com  baju2 dia cantik dan yang penting sopan gitu sesuai untuk muslimah...

green Plain Blouse


Inilah bajunye...kalau mak aku tengok nie sejuk mate dia hehe....mak aku pernah pesan kalau nak beli baju tu biarlah labuh bawah punggung. Baik Mak, saya akan cube ikut pesanan tu nanti yek...
Lepas dah berkenan tu aku booking lah secara online dan buat pembayaran melalui pemindahan duit di ATM...maybe esok luse sampailah kat rumah aku tu...cayalah mudah giler, ciap post ke rumah lagi. 


No comments:

Post a Comment