Sunday, April 22, 2012

Fieldwork Terakhir Sains Pembangunan

Alhamdulillah masih berbaki sebulan lagi sebelum peperiksaan bermula. Untuk fieldwork terakhir  kami ke kuala pilah je untuk memenuhi tuntutan krusus advokasi, penglibatan dan pembangunan. Kumpulan kami memilih tajuk  Jenis penglibatan golongan petani dalam projek-projek jabatan pertanian. Tetiba je jatuh hati kat bidang pertanian nie, memang seronok bila dapat berbakti dengan tanah. Kami dikehendaki menemuramah pengusaha Bcl Agro Farm. Sempat gak ambik gambar buat kenangan hehe..


Nie masa penyerahan program anak angkat

Di pejabat daerah k.pilah ketika mendengar taklimat dan soal jawab dgn pegawai pertanian

Pemilik Bcl Agro Farm yg kami temui

Melawat khemah yg menempatkan cendawan2

Bergambar dulu sebelum blk..buat kenangan


Ahli kumpulan kami


Alhamdulillah...
Mungkin sudah sempurna tugasan kami
Saat pepisahan antara kami sudah hampir tiba..
Pertemuan kami adalah takdir dari Allah S.W.T
Sebuah pertemuan yang berjaya menyatukan hati kami
Aku sayang korang...

Aku tau hari perpisahan tu semakin dekat
Kita pasti merindui saat2 bersama..

Nur islam...
awk terlalu baik. mengenali awk adalah suatu hikmah yg besar bg sy
Jujur bg saya, awk penasihat yg terbaik.
Moga kite same2 menjadi muslimah yg solehan

Farah...
Kau penguat aku..
Aku sangat kagum dgn ketekunan ko dlm mengejar cita2..
Suka dengar ko bercerita...bersemangat
Moga ukhuwah yg terjalin berkekalan akhir hayat

Mazlin...
Kau kawan yg sangat setia dan pendengar yg prihatin...
Selalu temankan aku pergi mana2..
Persahabatan kita tetap terjalin walaupun agama kita berbeza
Doaku moga suatu hari nanti Islam menjadi agama yang kau anuti sama seperti kami..

Korang semua...
Hanya Allah S.W.T saja yg tau betapa aku sayang korang
Walaupun pertemuan kita adalah sementara
Banyak perkara yg kita pelajari

Percayalah..
Walaupun jauh kita terpisah
Terengganu, Perak, Johor, dan Sarawak sekalipun
Memori yg selama ini kita cipta pasti akan tersemat dalam hatiku
sehingga akhir hayat
Terima Kasih Allah S.W.T kerana mempertemukan aku dgn sahabat2 sebaik mereka
Aku Sayang Mereka KeranaMU Ya Allah..

No comments:

Post a Comment