Thursday, March 31, 2011

GENAP UMURKU 22 TAHUN

alhamdulillah... Terima kasih kepada Allah S.W.T sekarang genap umur aku 22 tahun, tak sangka begitu cepat mase berlalu. Dah macam2 yg aku lalui ade suke ade duka, tak sangka jugak aku setabah nie.bukan mudah jadi budak jiwa kental, masuk u bukan dengan kerelaan hati atas dasar paksaan la jugak..kental x aku???hahaha....tp xpe ade rasional dia jugak, tq to abah aku yang beria-ria sungguh nak aku belajar kalau x mesti aku dah jadi minah kilang kot....x sanggup la aku penat nak mampus tapi dapat gaji ciput...

 Perkara yang akan aku ingat sampai bila2 tarikh keramat 31 mac 
  • 31 mac 1989 -  aku mula melihat dunia..oh dunia....(suka)
  • 31 mac 1995 - Atuk aku pergi mengadap Ilahi...(duka)
  • 31 mac 2011 - Aku pakai braces...ohh...tidak saat nie aku kena  makan berpantang sikit(konfius)

HARAPAN AKU???
 harap2 final exam aku dpt jawab dengan sebaik mungkin
aku nak dapat dekan
aku nak belikan mesin jahit elektronik kt rumah aku
 dapat kasi duit raye kat adik2 dan anak buah aku
harap dapat kerja yang gaji mahal  time cuti sem nie
'
'
'
'
*

2 comments:

  1. hehe...kte nak tgk gigintye selepas pki brances..skit x???

    ReplyDelete
  2. haha...u tgk i dah la, gigi i x lawa

    ReplyDelete