Monday, March 21, 2011

waktu semakin suntuk tapi assignment makin banyak oooooo....

ishhh2....bosan2 wat  assignment, aku pun menjenguk kejap kat blog kesayangan nie. korang tau aku ade lagi dua minggu lagi nak kena hantar 3 asg, satu presentation, dan fieldwork beserta reportnye skali...banyak tak??? satu perkara lagi ko-k pun lom setel lagi, dahlah program tu di cancel, nak kena wt program lain lak gara2 masalah sponser, dulu orang suh wat program kecik2 je xnak, nak gak wt program meletop2 tu sekarang tengok habuk pun tak jadi nak salah siapa sekarang. lain kali biorlah ukur baju dibadan sendiri bajet ciput nak wt event yang besar2 sabar jela aku....semua tu perlu disetelkan dalam masa 2 minggu dari sekarang, best kan jadi student nie.....manyak syok!!!!! ley masuk pusat sakit jiwa hahaha.....
sebenarnya dua minggu sebelum bermulanya cuti study week, memang waktu tempoh kritikal bagi student2 nie wat asg, time tu lah ramai yang tidur kat library, bawak laptop ke hulu ke hilir, buku sentiase dipegang, dan2 gak makan tak lalu (bukan ape duit dah tinggal ciput berjimat cermat kate orang)...aku nie kira beruntung gaklah boleh dikatakan semua presentation aku kena awal, selamat gaklah kalau tak mybe putus gak saraf otak aku nie serabot bebenor...
Yang aku sedihnye dah lame aku xdapat balik kampung, adoi teringin giler nak makan kuih talam keladi kegemaran aku siot. buat masa nie, aku makan jela ape yang ade, kekadang tu nasi+ikan bilis aku belasah je, nasi+keropok la, nasi+sup ntah pape la, jempot bilis la...janji makan sudah. Al-kisah 2 minggu terakhir yang memeritkan.chaiyok2...


No comments:

Post a Comment